fashiongirls

Alla inlägg under januari 2011

Av ellvic andsve - 30 januari 2011 09:59

Tjoo bloggen!

Nu är det såhär att Ellen är i Stockholm och hon kommer hem på tisdag så jag ska försöka blogga så mycket jag kan för henne också :) Men just i dag vet jag inte om det blir så måga inlägg för jag ska göra läxa och kanske vara med några kompisar men några inlägg blir det ju trots allt   

Men här kommer en liten morgon bild på mig haha

  Kram vickan

Av ellvic andsve - 29 januari 2011 09:48

Hej bloggen vickan här!

Är det någon mer än jag som tycker att den här hundrasen är grymt söt?!

Skulle verkligen vilja ha en sån hund när jag blir stor! Ska visa lite bilder på rasen♥


som liten valp♥

 

Lite större valp♥

  Vuxen hund♥

 


Såå söta!/vickan


Av ellvic andsve - 28 januari 2011 15:42

nu är EEEEEEEEEllen här ;)


nu ska jag dricka varm choklad och äta falsk tosca kaka! (hur många vet vad det är)


orkar inte greja med någon färg och så nu, men en smilis får det i alla fall bli!!


  hyper aktiv????


här kommer dagens bild på miiigen :)


  


har på mig de grymmaste glasögonen!!


men jag tänkte faktiskt ge ett litet tips!

gillar du varm choklad men vill testa något annat, så kan du testa någon av dessa smaker


♥ Mint

♥ Kanel

♥ Mjölk choklad!


så här gör du!!!


Mint choklad.

sätt kastrullen med önskat mycket mjölk på spisen.

häll i Kakao och socker (valfritt: Vaniljsocker)

häll i max 2 droppar min extrakt med mint! Voilá!


Kanel.

sätt kastrullen med önskat mycket mjölk på spisen.

häll i Kakao och socker (valfritt: Vaniljsocker)

häll i ungefär ½-1 msk Kanel, och du får en juuuulig känsla


Mjölk choklad.

sätt kastrullen med önskat mycket mjölk på spisen.

häll i socker och någon Marabou choklad (eller den du tycker om bäst)

rör om tills den smält och KLART!


alla tipsen är jätte enkla! och hoppas att ni dricker MYCKET varm choklad nu!! :) 


har ni något bra tips? tipsa gääärna!!


//Ellen ♥


Av ellvic andsve - 28 januari 2011 14:25

Hejsan bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering men i dag hade vi ett SO prov så hela veckan har jag bara egnat åt lexor och att plugga men nu ska det förhoppningsvis bli som vanligt igen :) Men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen :)


Jag idag :)

  Kram

Av ellvic andsve - 27 januari 2011 17:08

Hejsaaaan, vic och ell här! vi har fixat headern! säg vad ni tycker!!!!


vi vill ha många kommentarer!!1


  

//FG

Av ellvic andsve - 24 januari 2011 18:27

Sitter här med en kopp te och myser lite :) Dricker ur min favvo kopp som jag har fått av Ellen som det står vänskap på och inuti står det en dikt som lyder : Du är min strålande stjärna. Du inspirerar mig till vad som är rätt. Du är en konstant vän genom mitt liv. Jag kan inte önska mig mer. :)


Tog en bild på mig och koppen tillsammans =)


 

Här ser ni lite av dikten :)

 

Nu ska jag fortsätta mysa med mitt te (mums)


Kram vickan♥

Av ellvic andsve - 24 januari 2011 16:56

Hejsan!

Har ni sett filmen Marmaduke? Jag såg den i lördags och jag tycker faktiskt att den var räts så rolig så jag tänkte att jag kunde lägga upp en trailer på den så ni får se lite av den :D


Kommentera gärna vad ni tycker om filmen om ni har sett den :)

Kram vickan


Av ellvic andsve - 24 januari 2011 16:29

Hej!

jag vet att ljudet är JÄTTE dåligt men bättre en så kan jag inte få det tyvärr :/

Men nu får ni bestämma om ni vill att jag ska göra sånna här videoklipp eller inte för jag förstår om ni inte vill det för det kanske är jätte jobbigt att lyssna på mig (;

Men det får ni bestämma så kommentera nu :D♥



Kram




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards